Bierbikers Bierbikers
Club forum

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

chalet Jo

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Bierbikers -> Waar heen volgende TT?
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
fille

BerichtGeplaatst: 24-07-2010 16:32:21    Onderwerp: chalet Jo Reageren met citaat

Volgende week trekken we naar de chalet van Jo . Laughing Van dinsdag van 27/07 tot 1/08.Laat iets weten voor maandag dat je meegaat Idea van in het begin of kom je later op . We hebben een paar tochten op gps. Het weer wordt alvast goe en de rest is aan ons.Vo Laughing or digene dat er ni bijzijn gaan iets missen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht AIM-naam
mark

BerichtGeplaatst: 24-07-2010 20:20:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Zoals reeds afgesproken zijn ook wij weer vd partij,rest ons alleen nog wa boodschappen te doen en weg zijn wij met de bende......
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
pierrot le fou

BerichtGeplaatst: 25-07-2010 17:27:13    Onderwerp: chalet en burdinne Reageren met citaat

Hoi vrienden ,
Spijtig , ik kan er niet bij zijn .
Op dit moment lees ik hier jullie berichten in de kazerne , terwijl jullie reeds uitrusten van de inspanningen van Burdinne .
Ja , het is poverkes met de beentjes ....
Ik heb bij vrienden belooft om bomen om te doen en steek daar nu effe mijn tijd in , gratis hout voor de kachel . De fiets moet iets langer naar mij snakken , maar laat mijn stalen ros maar stijgeren .... zijn plezier komt later Smile

Volgende week zit ik in oostenrijk : sporthotel , mtb tracks zoeken , ik hoop dat het leuk wordt.
Groetjes aan mijn mtb-vrienden : ik neem jullie mee in mijn hart ..... kisses Laughing

We zien elkaar later terug en kunnen dan allen in de armen vliegen , jahoeeee !

Pierrot le fou
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Bierbikers -> Waar heen volgende TT? Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: