Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
mark
|
Geplaatst: 10-05-2010 19:36:48 Onderwerp: Donderdag 13-05,feestdag en fietsdag....... |
|
|
Kheb mss iets interessant gevonden voor nu donderdag,in Wechelderzande,juist naast Poederlee is er naar ik heb vernomen een mooie tocht van 53km.
Gelukkig zijn we afgelopen zondag niet naar Poederlee gegaan,dat zou te veel vh goeie zijn geweest.
Der is ook een tocht in Londerzeel,maar die hebben Hilt en ik verleden jaar gedaan en trek op niks,te veel op betonnen paadjes en wegen,echt ni de moeite.
De tocht in de Kempen moet wel dik in orde zijn,gekend van hun bossingles enz.een aanrader om is terug in de speeltuinen rond te kletsen.
Carlito had iets laten horen dat hij van wacht komt en zou zo mss.meegaan,verdere afspraak dan in de kazerne vd BW.......?
Wij gaan in ieder geval de donderdag op een feestelijke wijze versieren,'t is een feestdag voor iets he.  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Frikkie

|
Geplaatst: 10-05-2010 21:36:33 Onderwerp: |
|
|
Feestdag of niet!
Den deze heeft voor donderdag rugnummer 72!
Kzit in box A (250 renners) dus ksta nog redelijk vanvoor
Kga op mijn gemakske donderdag richting waimes trekken. Kga probere het beste ervan te maken. De conditie is niet slecht, maar niet wat ze moet zijn om degelijke marathons eigelijk met mooie prestaties af te ronden:p
Maar toch zal ik er het beste van maken!
Alvast tot zondag want dan zal ik ook wel van de partij zijn
ALS HET WEER HET TOELAAT NATUURLIJK!!!
Ciao! _________________ No pain, no gain!!
Frikkie |
|
Terug naar boven |
|
 |
fille
|
Geplaatst: 10-05-2010 22:35:19 Onderwerp: |
|
|
zal er donderdag ook bij zijn |
|
Terug naar boven |
|
 |
pierrot le fou
|
Geplaatst: 11-05-2010 22:46:02 Onderwerp: |
|
|
ik zal proberen mee te gaan , effe overleggen met Vera .
Kijken wat er verder afgesproken is met de drie jongere gasten
nl gezien geen probleem
Zit nu in de Kazerne .
Morgen Fitness, eerst toerke terug met fiets via kortrijk-dutsel ,
eten en douchen , dan met gewone fiets naar Leuven Sportkot .....deze oude fiets stelen ze niet .....
Nadien nog iets doen in het huishouden of in de tuin . |
|
Terug naar boven |
|
 |
mark
|
Geplaatst: 12-05-2010 20:37:21 Onderwerp: |
|
|
Veel succes gewenst aan onze benjamin in Waimes,maakt 't er beste van en zonder kleerscheuren terug thuis
Voor de rest vd BBers,normaal gezien komen we samen aan de BW-kazerne maar kzou hiervoor liever de bevestiging willen krijgen van onze Carlito in hoeverre we hem daar moeten oppikken,de afgelopen zondag was er sprake van om naar de kazerne te komen......
Als we naar Wechelderzande gaan kunnen we zo verder richting Aarschot en zo verder richting Herentals.
Hopelijk hoor ik nog iets voor de goede gang van zaken bye bye en zeker tot morgen  |
|
Terug naar boven |
|
 |
fille
|
Geplaatst: 15-05-2010 15:49:50 Onderwerp: |
|
|
alvast tot zondag ik ga mee voor de 110km afzien of ni ,we gaan er voor
voor verdere afspraken kijk ik straks wel is even
 |