Bierbikers Bierbikers
Club forum

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Langdorp

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Bierbikers -> Waar heen volgende TT?
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
fille

BerichtGeplaatst: 10-05-2011 22:50:42    Onderwerp: Langdorp Reageren met citaat

Wie gaat er zondag mee naar Langdorp?
Voor de echte 110
Hopelijk bliift het weer goed
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht AIM-naam
pierrot le fou

BerichtGeplaatst: 12-05-2011 11:09:44    Onderwerp: Langdorp Woew Reageren met citaat

Dag bikers ,
Ik heb de verloflijst nog eens gecontroleerd , alles is volgeboekt , geen vrije plaatsen meer.
Ik zit dus zondag in de voorpost , Wolfsdonk op Wielen 110km moet ik laten voorbijschieten.... Crying or Very sad

Ik zal vrijdag om 15h00 in Meerdael -bos gaan fietsen , 2x de grote toer, zo heb ik ook iets . Da's ook dan genoeg hoogtemeters .
Zaterdag zit ik met de jongste op het voorselectie tornooi van het Europees Miniemen voetbal tornooi in Herent , indien ze dat winnen mogen ze naar Bierbeek Europees MiniemenTornooi... ben benieuwd ....maar er zijn veel mogelijke kapers ... Confused

Voor zondag , veel plezier en neem uw regenjasje maar mee, korte hevige buien zijn mogelijk..... Twisted Evil
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
mark

BerichtGeplaatst: 14-05-2011 22:51:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Hilt en ik zakken ook af naar Langdorp,hebben afgesproken met Fille, tot dan......als ni giet.
Terug naar boven
pierrot le fou

BerichtGeplaatst: 15-05-2011 10:21:16    Onderwerp: WoeW Reageren met citaat

En ? Zijn jullie geweest in Langdorp, ondanks de regen ?
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Bierbikers -> Waar heen volgende TT? Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: